Alla inlägg den 1 april 2009

Av Malin Söderström - 1 april 2009 14:15

Slutade 22 igår.. Haltade hem, var nära till gråt ett tag. :P Köpte ju nya skor, som jag var så dum att gå i till jobbet. Fick ju skavsår på båda fötterna. OUCH!  Så, nu har jag smyckat mina monsterfötter med plåster och de gamla dojorna.


Är på jobbet nu.. Eniro firar 10 år idag, så nu ere lite fest här. Det har bjudits på tårta, salta pinnar, godis, chips och (alkoholfri) cider. Jag som har ätit nåt i godisväg varje dag senaste veckan. Det märks o känns direkt i kroppen. Magen är som en uppsvälld ballong, fettet dallrar på magen bara man tuggar.. Och 'kondisen' blir genast sämre. Nu är det riktigt tungt att gå upp för trappen hemma.. Förut så sprang jag upp o ner som en Jojo. Har blivit sockerberoende tror jag.


Vi fick även en liten presentpåse idag. Läppbalsam, vattenflaska och halstabletter :P Har suttit med Malin idag. En jättesöt tjej! Hon kom med det brillianta förslaget att dom skulle ha ett sånt där gottebord en gång i veckan här. Och att vi skulle få en varsin permobil, så vi slipper och hämta godiset. Hon är en smart tjej, den där Malin.



Min handling i fredags verkar ha gjort så att jag totallvände en persons nya sätt emot mig. Nu är det som det var förut. Då jag ville krypa ur mitt skal för att slippa känna obesvarade känslor. Kan du låta mig springa nu, kropp? Får jag springa fort och aldrig mer se tillbaka?



Jobbar till 17:30. Malin gick precis hem. Då tappade jag det goda humöret direkt. Nu väntar jag på Peter, han lär förgylla de sista timmarna innan jag går hem.

Ovido - Quiz & Flashcards