Alla inlägg den 7 april 2009

yr

Av Malin Söderström - 7 april 2009 19:01

Klarade ut Lagoon igårkväll ^^ Känns lite deppigt faktiskt :P "Din lilla nööörd" He he.


Då jag var hos Ylva häromdagen lånade jag en bok av henne.. "Det ska bli ett sant nöje att döda dig" av Magdalena Graaf. Började läsa den igår.. Låg i Christians badkar ett par timmar och kunde för en gångs skull koncentrera mig o leva mig in. Har haft svårt att slappna av och läsa på senaste tiden.  Iaf, boken är jättebra. Och jag är fascinerad av hennes styrka. Hon är en smart, begåvad tjej. Har haft ett helvete, o har massor med skinn på näsan.



Började 16 idag.. Har varit hos C hela dagen. Det är inte direkt lättare att stå emot då han är svaret på vad mysighet är.  Tar min hand i sömnen och kysser mig drömlikt .


Vilade en timme innan jag skulle gå till jobbet. När han kom o la sig på mitt bröst och såg in i mina ögon, kände jag hur hjärtat slog hårt av kärlek.


Waaaaah!


Slutar 00:30. Då ska jag tillbaka dit. ;O

Ovido - Quiz & Flashcards