Alla inlägg den 16 april 2009

Av Malin Söderström - 16 april 2009 17:29

Vad kul det är att vara kvinna.


Har PMS ungefär en vecka i månaden. (Om inte mer.)  Då man är en vandrande förklaring på vad Monster betyder.


Så innan man ska få mens, är det gnagande värk i mage och rygg ca en vecka före.


Sen kommer ju då själva Röda veckan. Då man känner sig såå fräsch o go.


Och sen efteråt, så är man fortfarande öm i underlivet och magen ett par dagar.


Aah. Visst är det väl ljuvligt att vara kvinna?



Av Malin Söderström - 16 april 2009 12:32

Det är svårt att springa, då han gör mina ben till gelé och får mitt hjärta att nästan slå hål på bröstet.


Igår då jag slutat tog det emot att lämna byggnaden. Kändes som att jag smälte och föll pladask ner i golvet, då han tog mig i sitt knä och snosade i mitt hår.


Törst.


I want you under my skin.



När jag väl slitit mig, gick jag till tågstationen o mötte Magda. :) Vi gick till

hemköp direkt o handlade gotta för kvällen. Åt tacos, chips o dipp och choklad. :P Riktigt gott, men efteråt kunde vi knappt andas. Hua!

Sen pratade vi blandannat om ett av mina största intressen.. Rymden! Vi la oss i sängen och bläddrade drömmande i en av mina rymdböcker.


Funderingar och spekulationerna tar aldrig slut... Det är så fascinerande och så fantastiskt stort. När man ser bilder , så tror man inte det är sant. Känns, och ser overkligt ut.


Hade iallafall en mycket mysig kväll med dig, sys. Skönt att ha dig där.


Sitter på jobbet nu.. Var 'mentor' för ett par tjejer som går textutbildning förut.. :) Nu känner jag mig sömnig och frånvarande.


Då jag slutar ska jag äta middag med Markus på Ming Palace. Det blir nog trevligt!


Ovido - Quiz & Flashcards