Alla inlägg den 2 april 2009

åh

Av Malin Söderström - 2 april 2009 11:36

När det var en timme kvar innan jag sluta igår, så kom handledaren Alexander fram till mig. Började skaka som vanligt. Det var dags för textmedlyssning! Trodde först det var en 'vanlig medlyssning', därför dog jag för en stund ;P Det var första gången jag hade en textmedlyssning. Det var roligt ! Sen efteråt skulle jag göra snabbskrivningstestet igen, som man fick göra på intervjun.. Man ska göra den en gång per år tydligen. Iaf, för att få godkänt så måste man lyssna på en text på 750 bokstäver. Skriva den på max 3 minuter, och ha högst 30 fel. Jag var klar på 1 min 20 sek, och hade 3 fel :P Så med andra ord gick det bra ;)


När jag kom hem så tonade jag håret. Mörkbrunt! Blev bättre.. Trivs bäst i mörkt hår. Känner mig fräschare!

Hade ett långt samtal med Tove. Tog även med mig telefonen i duschen :P Inte första gången hon får vara med där :D haha! Sen packade jag ner mitt supernintendo och gick bort till C. Vi skulle spela, men blev inte så. Våra planer blir ofta ändrade ;) Sen skulle vi gå ner till tvättstugan, men då blev det lite ändringar då också. Blev att vi stod o kramades emot ytterdörren sisodär en halvtimme först ;P


Imorse då vi vakna så blev det 'Christians specialfrukost'. Sen spelade jag lite Lagoon innan jag gick till jobbet! =)


Ikväll då jag kommer hem ska jag se på film med Markus. Jag har varit sugen att se "Kopps" länge nu, så ska tvinga han att se den ;)

 Så jäävla rolig. :D






Ovido - Quiz & Flashcards