Alla inlägg den 3 april 2009

Av Malin Söderström - 3 april 2009 09:55

Hade en plågsam dag igår på jobbet. Räknade minuterna. Tankarna var hela tiden nån annanstans, o det kändes som att jag var intryckt i ett hörn. Panikkänslor o illamående. När jag äntligen fick gå hem vid åtta så kom glädjen. Var bara hem o bytte kläder o duscha. Sen gick jag till C igen. Jag låter alltid hjärtat göra alla mina val. Hjärnan skriker Nej, men för mig är det hjärtat som styr mina ben.


Kunde inte hålla mig. Saknade honom redan. Jag spelade mitt Lagoon, o han sitt dataspel. ;D


 Extas.


Känner mig närmre nu.  Skulle göra så ont ifall jag fick höra att han är med någon annan. Längesen jag hörde nåt sånt nu.. På gott och ont?! Kanske skulle behöva det...



Började 8 i morse. Sitter med Johanna o Erika. Var mentor åt dom båda då de börja här =) Söta tjejer. Längtar till jag slutar. Ååh så skönt med HELG! :D Sitter i ett textsamtal nu.. "Du har plats 131 i kön" Haha. Enda gången jag gillar köer. Då man ska förmedla ett samtal... Tog fram mp3 spelaren o nu njuter jag av Sigur Ros.



Ovido - Quiz & Flashcards