Alla inlägg den 6 april 2009

Av Malin Söderström - 6 april 2009 21:15

Hade en mycket trevlig helg! :)


I fredags efter jobbet så mötte jag upp Stoffe på stan. Köpte mat på subway o handlade dricka på systemet ;D Är ju så tråkig jag , att det alltid blir att man köper en baginbox rödvin då det det ska festas. Var dock lite wild and crazy denna gång o köpte en flarra Mintu istället hehe!  :P Var ju godissugen som vanligt nuförtiden, så jag drack oboy och mintu hela kvällen. Var som att dricka flytande AfterEight! Mkt mkt gott. 


Vi var hos mig ett tag först.. sen följde vi med Tim till birsta en sväng, för att sen åka hem till han.  Drog i mig hela min flaska flytande godis. Vi var hem till Sulan en sväng, men där är det förståligt nog lite suddigt i minnet. När Tim o Stoffe skulle på krogen, gick jag hem o sov. Som vanligt. ;P


Vaknade dock 4 igen o satt mig vid datorn. Pratade med Erik till 10 på morgon. Bryr mig om dig vännen.


I lördags på dagen så kom Stoffe o höll ynkliga mig sällskap. Åt spagetti o köttfärsås, tittade när han förgäves försökte styla i ett fighting spel. Ha ha! xP Hann även äta en liter glass rakt ur paketet. Sen la vi oss o kika på en massa Family Guy avsnitt.  Myys! Du är den jag helst ser det med. Du förstår liksom :)


När han skulle iväg på fest, så kom Micke hit. Vi hade en massa trevliga samtal, lyssnade och tittade på en massa bra musik på youtube.. Sen ringde Markus o frågade ifall vi ville komma till dom på förfest. Så vi satt där en sväng, innan vi tre gick vidare till Cornelia! :)


Soft lips.


Blev ingen utgång då heller, utan vi tre gick hem till mig igen senare. Fredde ringde även o frågade ifall han fick hälsa på. Drama! Sura miner, svartsjuka och slita i armar. Blev less på allt. Så när dom stuckit tog jag taxi till C. Känns så kravlöst, men ändå sån prestationsångest. 


I söndags var det en äkta prat-dag. Var ovanligt sällskapssjuk. Då jag vakna gick jag in till stan för att möta upp Mia och Cornelia på barista! Drack en sån där god 'frappista'. Choklad. Muums!

Sen gick vi på bio. "I skuggan av värmen." Den började konstig nog 15:30?? Borde ju då ha varit en barnvänlig film kan man tro, men efteråt var vi deppiga alla tre. Var en sann historia om en heroinmissbrukare. Hela filmen var Ångest, men blev väldigt rörd och den var ändå vacker. Ska köpa boken så fort jag får tid!!


När den var slut, gick vi hem till Cornelia. Låg i soffan o pratade om allt möjligt. Gamla minnen, tankar o drömmar om framtiden. Tiden.. Väldigt trevligt, som vanligt. <3


Tog en promenad bort till Ylva efter det. Vi låg skavfötters i hennes sova o pratade böcker o tjejsnack. Sen gick jag till C, för ännu mer prat och sen massa Tvspel. :)


Sov jätteorolig inatt. Vaknade kallsvettig flera gånger. Drömde obehagliga drömmar. Även min återkommande dröm, som jag drömt regelbundet sen jag var 12 och började få dödsångest. Drömde att telefonen ringde, det var pappa. Förstod direkt att nåt var fel, kollade ut genom fönstret och fick se Jordens Undergång. ;O Panik.


I morse efter jag legat vaken länge och njutit av hans mysiga sovljud och gett han morgonkyssar så gick vi till jobbet. 


Sen jag kom hem har jag känt mig deppig. Vet inte varför. Rann helt plötsligt tårar förut. Frös och kände mig tom.


Nu ska jag gå till Christian o spela tvspel med han o Ragnar. :)









Ovido - Quiz & Flashcards