Alla inlägg den 9 april 2009

Av Malin Söderström - 9 april 2009 16:19

Slutade 22:30 igår.. Donade på o sen bäddade jag ner mig för att se massa avsnitt av Vänner. Är såå bra! Var inställd på att sova själv, första gången på länge.. Men när C slutade klockan 1 , ringde han o fråga ifall han fick sova över.


Efter skratt till Family Guy och mys så somnade vi in till Sigur Ros- Ágætis byrjun.

Underbar skiva. Fick massa flashbacks sen i somras då jag somnade in till den nästan varje natt i hans armar.


Jag älskar då man är sådär skönt flumtrött. Då man ligger o skrattar så det verkligen känns i magen. :) Så härligt att ligga o se en komedi då man ska sova.


Sitter på jobbet nu.. Slutar 19, då kommer Christer o hämtar mig. Ska åka till ljunga o vara där ikväll =) Först äta mat med familjen, sen förfest hos Tove. Ska bli kul att träffa dom alla.


Vill att Stoffe ska med också. Ringde o tjata på han för ett tag sen. FÖLJ MEEEED! :D Ska nog lyckas övertala honom ;)

Ovido - Quiz & Flashcards