Alla inlägg den 10 april 2009

Av Malin Söderström - 10 april 2009 18:04

Nu sitter jag på jobbet i det minsta rummet här. Med Jonas, Viktor o Julia :) Sitter o skrattar o har trevligt, trots mitt illamående och bakissvettningar ;P Hade himla tur att dom jobbade samma pass. Skulle varit olidligt annars.


Igår efter jobbet kom ju Christer o hämtade mig o Stoffe i stan. :) Jag gick av hos Mami. Åt spagetti och skinksås. Alldeles för många portioner :P Men det var ju gott! Efter jag gjort mig ordning så gick jag bort till Tove. Var kul att träffa Tove, Annelie o Linda. :) Vi körde vår vanliga dans till Meatloaf. He he!


Eftersom jag var så äckligt mätt gick det väääldigt segt att dricka. Så när vi skulle åka till bykrogen så var jag i stort sätt nykter. Var väl Ok där.


Jag o Stoffe åkte hem lite tidigare till Tove igen. Åt makaroner o köttbullar, lyssnade på musik och städade toves golv med mina kläder ;P


Idag har jag umgåtts med min underbara mormor. Vi har kollat på resor på internet =) Har ju pratat om att åka till egypten i år... Och nu har vi bestämt oss! Vi ska åka Nilenkryssningen i början av december! :D Är en massa guidade turer o så.. Längtar så jag spricker. Finns faktiskt ingen jag hellre reser med. Vi trivs så bra ihop, vill se samma saker och respekterar varandra. Mommo, jag älskar dig över allt annat.


Sen beställde vi mat från Shish. Blev en blandrulle..  o smaka lite av mormors pizza ;P


Slutar klockan 20:15. Då ska jag umgås med Markus. Får se vad vi ska hitta på.








Ovido - Quiz & Flashcards