Alla inlägg den 25 april 2009

Av Malin Söderström - 25 april 2009 23:32

Igår var jag ledig första dagen denna vecka. Är inte direkt förtjust i 6dagars-veckorna. Men, denna har faktiskt varit smärtfri.

Har gått fort!


Min lediga dag spenderade jag med Stoffe. :) Vi satt på en bänk i solen och njöt av det underbara vädret. Sen handlade vi lite för kvällen.

Jag köpte även en tjusig vit klänning på cubus som jag blev kär i ^^ Älskar verkligen klänningar. Mitt absoluta favoritplagg. Kunde jag , skulle jag gå runt i det alla dagar på året! =)


Vi åt thaimat hemma hos mig, kollade lite tv o spelade Buzz. Sen gick vi bort till Ylva o Jimmy. Grillade, mums! Sen skulle vissa av folket vidare på fest, då drog jag hem istället. Fick ett par SMS som gjorde mig riktigt förbannad. Trodde inte du var sådär. Konstigt man får världens chock efter flera års vänskap.  Besviken.




Kändes så rätt att se dig. Vill bara ha mer.

Ovido - Quiz & Flashcards