Alla inlägg den 15 april 2009

Av Malin Söderström - 15 april 2009 18:31

Igår då jag slutat gick jag svettig o go hem till Ylva. Vi åkte till Birsta! Jag köpte en vårjacka, två linnen och nya hörlurar till min mp3. Sen när jag skulle göra ett kontoutdrag tog cp-automaten mitt kort. Yeah! Det är ett nytt kort, och det har strulat sen jag fick det.. Så, nu är jag utan kort igen dvs LÅST. Gah!


Väl hemma så låg jag i soffan hela kvällen.. Igen ;) Såg på Desperate Housewives.. Var ju dubbelavsnitt. Första avsnittet grät jag från början till slut.  Var så himla fint. Välgjort! Har aldrig gråtit så mycket till nåt tvprogam förut. 


Sen såg jag ännu ett av mina favoritprogram: Sex and the city. :D Love it! Kan vartenda avsnitt utantill :P Så, jag hade en typisk tjejkväll.. Med mig själv igår. Haha! Men det var baaara skönt. Har sovit ensam två nätter irad nu. Kommer inte ihåg senast det hände! ;o


Nu har jag slutat.. Ska gå och möta upp Magda på tåget :D

Ovido - Quiz & Flashcards