Alla inlägg den 14 april 2009

Av Malin Söderström - 14 april 2009 16:14

Hehe vilken dag. Hade ett textsamtal på 1½ timme förut. Skönt! :D

Sen gick jag, Johanna o Erika till restaurang Vinkeln. Är lunchbuffe där på dagarna. Jag åt såklart som en häst. Tre portioner. Känns som att jag gick upp sisodär 5 kilo. Men gott vare o vackert väder! Så var inte det roligaste att gå tillbaka hit sen ;P


Efter det så ville Peter jag skulle med ut o röka här på baksidan. När vi skulle in igen så kom vi på att ingen av oss hade brickan för att komma in. :P Så vi blev utelåsta. Haha. Fick klättra upp på en stång och knacka på rutan :D


Slutar 16:45.. Då ska jag gå ut o gå med Ylva =) Sen ska jag hem o läsa den otroliga boken jag köpte igår. Njuta av lugnet.. Imorgon kommer Magda då jag slutat :) Ska bli mysigt!


Önskar jag hade en ballkong... O ett badkar... Gah.. dags att flytta? ;O Tycker ju lägenheten är mysig, o är skönt att man har nära till allt. Men, ska nog börja söka nytt nu. Vill ha ett stort kök också. Ska kika runt lite! ;D



phu

Av Malin Söderström - 14 april 2009 09:46

Då var ännu en helg förbi. Denna kändes för en gångs skull lång! =)


I fredags efter jobbet så kom Markus hem till mig. Vi drack vin o lyssnade på musik. Sen ringde Carro från jobbet o frågade ifall hon och två av hennes killkompisar fick komma förbi o förfesta med oss. Så , vi satt hos mig en stund o surrade jobb, innan vi vandrade bort till Open Mind.


Var bara där en snabbis, sen gick jag o Carro till Stadshuset istället.

Där blev jag heller inte långvarig, utan jag gick hem istället.

Fyllekäka pannkakor. Ha ha. Den var ny. ;P


Tog förgivet att jag inte skulle vakna själv på lördagen, utan att han som vanligt skulle ringa. Hade en mycket obehaglig känsla i kroppen då jag insåg.


Känns som att jag haft något omslingrat runt mig en lång tid, men nu tappat. Den nya intimiteten och 'tryggheten' jag börjat känna för han, har glidit ur mina händer.


Avståndet som förut var 0 mellan oss, har nu blivit en mur.


Jag vaknade.


Efter jag legat i sängen många timmar o vridit mig av ångest över verkligheten, gick jag bort till Ylva & Jimmy. Vi beställde Pizza, sen började vi dricka. Gick väldigt seegt. Jag o Ylva låg ner som två döda valar över soffan. ;)


Sen kom Micke, Micke o Johan förbi. Vi spelade kort och babblade på om allt. Fick ett samtal av Patrik.. Han som varit mig så nära från vi gick i lekis till slutet av gymnasiet. Fick gråten i halsen. Var underbart att höra hans röst!


Gick till C sen. Ville ösa ur mig. Kändes så jävla annorlunda att kliva in där.

Det behagliga som jag uppfyllts av förut var nu rysningar av obehag.  Mådde illa.


Sov kvar där. Ändå.


På söndagen då vi vaknat beställde vi hem tacos från Biteline. Fick sedan en lång hejdåkram innan jag gick till Ylva på eftermiddagen.


Jag o hon tog en liten prommis, åt mat hemma hos henne sen spelade vi Buzz. :)


Sov hos C igen. 

Aj. AAAAJ!


Igår, måndag så var jag så sjukt trött. Helt utmattad. Klev inte upp ur sängen förrän vid halv ett. Sen var jag kvar där typ två timmar.. När jag kom in till stan gick jag o köpte "I skuggan av värmen". Låg i soffan resten av kvällen. Läste, såg på TV och slumrade till om vartannat. Hade ljudlöst på telefonen. Behövde bara vara ensam.


Har knappt sovit inatt. Fått panikattacker i sömnen.. Vaknade av känslan av att sängen skakade , och att någon stod på mitt bröst. Ville skrika rakt ut men fick ingen luft.


Är på jobbet nu..








Ovido - Quiz & Flashcards