Alla inlägg under augusti 2008

Av Malin Söderström - 4 augusti 2008 16:29

då var denna underbara helg förbi..


I fredags jobbade jag till 18.. Då väntade Tove,Mamma, Christer, Magda, Julia o Mormor på mig =) Vi packade in lite grejer i bilen, sen åkte vi till IKEA :) Fick en massa småplock av min kära mormor <3 Sen så valde VI en soffa :P En enkel mörk tresits soffa. Köpte även en röd pläd till. Hela mitt tv rum går i svart & rött :D Alltid älskat den kombin!


 Efter vi varit på IKEA, så åkte vi på Willys o handla mat. Loove it! Sen var det bara att bära upp allt i lägenheten! Vi var svettiga allihopa vill jag lova :P Karlarna (Tove, mamma o Christer) monterade ihop allt medan tjejerna packade upp småsakerna. =)

Jag mådde iaf jättegott att ha alla mina favoriter i livet på samma ställe samtidigt =)


Typ klockan 23.30 var vi klara.. Då skjutsade mormor mig o Tove till Anton! Där drack vi typ tre groggar, sen var man på lyset efter den långa dagen :P Vid 2 nångång så blev vi hämtade i taxi.. Satt utanför stadshuset med ett gäng människor o drack vin, sen gick jag o Tåvää hem till mig o åt kvällsfika.. Kvällen slutade inte där dock. Vi fick även besök, och jag hann med en cykeltur  :P Hela dagen var mysig o komisk. Jag tackar med hela mitt hjärta till er som hjälpte mig med flyttningen! GULD värt!


När vi vaknade dagen efter så gick vi en snabbis på stan.. Handlade på systemet och sen åt vi på Kebabcity! Började dricka på kvällen igen hemma hos mig.. Sen fick vi besök av två av mina arbetskamrater! Lekte en lek, lyssnade på musik o pratade. Kvällen avslutades på Stadshuset. Hade ganska kul där.


I söndags åkte jag o Tove hem till Helene :) Tittade på bäääbisen o surrade en massa. Var jättetrevligt!

Efter tove åkt hem på eftermiddan latade jag mig. Tittade på film med Christian på kvällen. Sweeney Todd. Helt okej var den! Synd bara att det var en musikal.


Jobbar nu.. Till klockan 01 . Gääsp =)





Av Malin Söderström - 1 augusti 2008 13:44

Jag är en masochist. Har nog alltid var det då jag tänker efter.


Jävla fladderkropp.

blä, usch.

Av Malin Söderström - 1 augusti 2008 11:22

Jag har haft en helt magiskt underbar vecka.. Känt som jag varit i en annan värld. Känt mig lycklig rent utsagt. Fullständig REN lycka.


Har legat i sängen i timtals och lyssnat på ljuvlig musik. Har tagit en promenad upp till sisjön och tittat på solnedgången.. Har haft ett konstant leende på läpparna. Har sett livet med andra ögon.


Och inte nog med det, min kusin Caroline har ringt mig. Jag bröt ihop när jag hörde hennes röst.. Men, oj vilken sten hon lättade från mina axlar. Har inte pratat med henne på flera månader.


Sen att jag har världens familj som ska åka upp hit idag med 2 bilar bara för att dom vill vara med och hjälpa mig idag. Jag saknar dom allihopa så det är svårt att jobba.


Just nu svävar jag på moln. Seriöst, det känns så. Exakt så.

Ovido - Quiz & Flashcards