Alla inlägg under oktober 2008

Av Malin Söderström - 1 oktober 2008 21:15

fan vilken skön kväll. Sitter i textsamtal mest hela tiden.. Lååånga o spännande.. Perfekt för en nyfiken-i-en-strut som jag är ;) Man har väl alltid haft lite fantasier om att sitta o tjuvlyssna på andras privatliv? Ha ha !


----------------


Jag tycker de är alltför vanligt att vi tjejer är så svaga , o tar så mycket skit. Låter karlarna komma undan med så otroligt mycket. De behöver sällan sota för deras misstag så pass mycket som de egentligen borde. Säger knappast att jag är bättre... Men lider av att se mina vänner såras om o om igen hela tiden. Och ändå kastar sig tillbaka. Håller sig fast. Varför är det så?


Känns som att karlar är tusen gånger okänsligare... Verkar ha mycket lättare att släppa taget. Just släppa taget är ett av de allra svåraste för mig. Väldigt väldigt svårt att glömma och gå vidare. Man känner sig så jävla patetisk o ynklig så det är inte klokt. Önskar jag också bara kunde STÄNGA AV.

Av Malin Söderström - 1 oktober 2008 15:59

GAAAAAH
ÅÅÅÅÅH

T O R T Y R !

Av Malin Söderström - 1 oktober 2008 15:32

Har delat pass idag.

Ska snart gå tillbaka till jobbet... Har legat hemma och tittat på Gossipgirl i några timmar, bölat som en idiot och är alldeles slut i huvudet nu.


Så mycket som kommer ut då man är ensam. Det enda som existerar är alla tankar o alla känslor. En och en annan som svämmar över, ut genom ögonen... Förhoppningsvis försvinner de snart ur huvudet också.



Av Malin Söderström - 1 oktober 2008 12:44

It doesn't hurt me.
You want to feel how it feels?
You want to know that it doesn't hurt me?
You want to hear about the deal that I'm making?
You would be running up that hill.






Ovido - Quiz & Flashcards